_______________________________________________________

Tuesday, May 22, 2012

Pati Alga Mekah

Assalamualaikum. Entry ni sebab skrg saya ada jual satu produk ni. PATI ALGA MEKAH. Produk ni sangat sangat lah bagus tau! Dapat ubat banyak penyakit. Kencing manis ke, gout ke, asma ke, macam macam lagi lah! Tengok ini ya ;)



Banyak khasiatnya tauu. Alga Mekah ni bukan untuk orang sakit aje tau, kita yg sihat ni kalau nak terus sihat, bagus minum ni. Abah saya minum, Alhamdulillah setakat ni dia tak ada sakit apa apa walaupun umur dah 50 lebih :)
Ini pula keterangan tentang Pati Alga mekah ni :)

BERAT SEBOTOL: 500ML
HARGA SEBOTOL: RM25
: RM30 termasuk postage.

PATI ALGA MEKAH digunakan di zaman Empayar T-Shing lagi. Terkenal di 20 buah negara. Dipercayai berasal dari Lumut Telaga Zam-zam di negara Arab. Telah di bawa ke Malaysia dalam tahun 1960-an.

Minuman Alga Mekah diproses melalui kaedah penapaian dan dibiakkan oleh sejenis bakteria yang dikenali sebagai 'Bacterium lylinum' . Rasanya seperti cuka nipah atau cuka sider epal, sedikit manis serta masam. Secara saintifiknya ia mempunyai asid L-Laktik dan asid Glucuranic sama seperti yang terdapat pada tapai makanan seperti sauerkraut dan yogurt.

* Tidak dibenarkan bagi perempuan yang mengandung
* Dikilangkan oleh Syarikat Bumiputera
* Produk Buatan Malaysia
* Halal, Bersih & Suci

BAHAN-BAHAN:
Dihasilkan dari 100% Alga Mekah dengan adunan tradisional asli bagi mengekalkan kualiti dan rasa sebenar. Tidak mengandungi bahan pengawet, pewarna dan bahan campuran lain.

PENYEDIAAN:
* Diminum SEBELUM sarapan pagi sewaktu PERUT KOSONG, dan SELEPAS makan tengahari dan makan malam. 
* 2 sudu besar minum begitu sahaja atau dicampurkan dengan segelas air.
* Lebih mujarab jika dicampurkan dengan madu lebah.



Berminat? Jika anda berminat sila PM saya di Facebook

Atau email saya
leyaleya_1@yahoo.com

Ya? Thank you!

No comments: