_______________________________________________________

Sunday, May 22, 2011

Me Bubling

Currenly listen to Jay Sean song, I'm Gone. I'm totally flying in the air ~

 . السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

OKAY. Now memang dah lama sangat aku tak update baby blog ni. Last update March lepas, now dah May. Ohemjay just a blink of an eye dah 2 bulan dah pun.
OKAY. Nak cerita apa nii?

First,
College+Study+Assignment+Fucking Stoopid Asshole Agent = Insane
So far, okayy takda masalah kot abt Binary except pasal bodyguard barua tu. keling betul kau buta ke tak nampak aku ni student baru? tak dapat access card lagi la buhduh! Now aku dah dapat kau dah blah pula jadi guard kat Carrrefour. hah bagus (Y)
Study, baru nak okay. Baru cuba nak faham haha. Dah banyak kali sangat skip class. And dah banyak kali juga dapat last warning. Pelik juga last warning but dapat few times muahaha : p
Assignment, berlambak pula. Now tgh buzy buat Business English punya. Apa aku nak buat untuk McD nii? -.-" . Presentation this Monday. So do Intro to Entrepreneurship. but satu haram apa pun tak prepare lagi. Sucks duhh. Microeconomics & Business Management punya kena hantar bila entah aku pun lupa. Lagii la tak buat apa pun lagi. Oh mama it's killing me! T^T
Agent? BODOH PUNYA AGENT!
Thatsall about college life.

Second,
LOVE
Quiet a long time I didn't write about Love. But for now I just wanna mention about my status. Now I'm totally single. Not tied with any-any one. And andd I like that :) But still, I want to be someone owns. To get one? Easy. To just give my heart? That's the hardest part. I'm afraid I could not love him as I should to. Then I would be the bad guy and people keep blame me. I fucking don't want to hurts anybody. If do, it's gonna hurts me too. I am sooo not going to hurt myself. So do you, right? Even heartbroken was like already mixed up and flow along with my blood, for mother sake I don't want them like fucking seriously. And because of I am really not used to be control, so for this temporary time, I should just keep blend to be a single girl  xxx ")

Third,
Honey Moneyy
S U C K S . I really need RM now! Duit dah banyak habis since stay Puchong ni. yeala semenjak move naik tingkat 10 ni dah jarang dah masak dekat rumah. Asyik makan luarrr jea. Pluss, class biasa masuk pukul 11 habis pukul 3 or 5. So dah confirm confirm lunch tu makan luar jea. Dulu LADA, now Restoran Jalinan Mesra pula. Sedap dan murah Lada mahal gila. but malam selalu lepak situ juga. muahaha. Hehh kira kira untuk satu hari 10RM tahu boleh spend for makan SAHAJA. belum keluar duit movie, movie, and movie lagi. HAHAH :p So dah tawaf satu IOI Mall tu cari kerja. Cari cari takda. Maybe kerja dekat Jusco tu jea kot. Okay laa nak support life dekat sini sikit. takda habis duit poket parents bagi and duit dalam bank sekali. Almost kering dah hUkHuK HAHAHAHAHA siot :B

DONE YEAH,
Okethxbaibai  

No comments: