_______________________________________________________

Sunday, November 14, 2010

Lord

Ya Allah . Kau lindungilah dan jauhilah kedua ibu bapaku dari segala bala bencana . Sesungguhnya aku tidak mampu dan tidak kuat untuk menghadapi dugaan sehebat itu Ya Allah . Aku masih memerlukan mereka didalam hidupku . Aku akan hilang arah , tiada arah tuju tanpa mereka . Ya Allah aku memohon kepadaMu . sesungguhnya Kau Maha Mengetahui  , Maha Pengampun , Maha Meyanyangi dan Maha Besar Ya Allah . 
Amin Ya Rabbal Alamin ~

* aku ta bole elak dari fikir mnde bebukan mcm  tu . minta2 lah mimpi itu semua hanya mainan tidur dan gangguan syaitan . aku ta dpt bayangkan if jadi betul2 . how could I live without them ? i couldnt ! lagi2 now nak SPM . banyak lagi perkara yg belum aku tunaikan utk mereka .

Makk Abahh , A'ah sayang maa and abah :'(

2 comments:

Miss AZ said...

jgn pikir bukan2..
mimpi tu mainan tidur..
semoga semuanya ok :D

Leyaa said...

oh thanks mirra :)
moga moga lahh -_-